WhatsApp Image 2019-03-12 at 12.02.46

Consumenten elektronica

Voor een van onze klanten zet BiBBR shop in shop personeel in voor het verkopen van een telefoonmerk. In een grote consumenten elektronica retailer zijn onze studenten het aanspreek- en verkooppunt om de verkoopdoelstellingen van het telefoonmerk te realiseren.

Afbakening: Om de pieken en dalen op te vangen van onze klant, biedt BiBBR commerciële studenten de kans zich te ontwikkelen tot sales tijgers. De juiste studenten trainen met de klant is het halve werk. De klant weet maar al te goed wat hij wilt, dit is dus altijd leidend in de start van de samenwerking.

Flexibiliteit: De getrainde student wilt zo vaak mogelijk werken. De klant heeft hem of haar niet altijd nodig. Zorgen dat de student op het juiste moment klaar staat is dus niet alleen een uitdaging, maar vooral een doel op zich. Door relatiebeheer met de klant voorop te stellen en de verwachtingen van studenten te managen, is BiBBR in staat om beide de flexibiliteit te bieden die zij zoeken.

Evaluatie: Er zijn van die projecten die geen einddatum hebben. Continue evaluatie is dus genoodzaakt. Niet alleen om de kwaliteit van studenten te waarborgen, maar ook de klant voorzien van input en informatie die zij wensen is een dagtaak waar BiBBR zeer secuur mee omgaat.