WhatsApp Image 2018-02-07 at 15.14.45

Food demonstraties

Samen met een partner heeft BiBBR voor een voedingsmerk bij 15 verschillende retail punten, drie dagen lang, merk beleving overgebracht bij de consument. Op deze manier kon het merk zijn verkopen verhogen en werd onze partner geholpen bij een goede uitvoering van dit project. BiBBR heeft hier niet alleen de studenten geleverd, maar ook de training & evaluatie verzorgd.

Aanvraag & Match: onze partner vraagt niet alleen om een naam, maar om kwaliteit met het vertrouwen dat het geregeld wordt. Om dit waar te kunnen maken wordt er binnen BiBBR eerst de merk doelstellingen gematcht aan student profielen. Op deze manier creëert BiBBR ambassadeurs.

Kwaliteit & Training: Ambassadeurs kunnen nog zoveel compassie hebben met een merk, zij moeten ook weten hoe de beleving het beste over te brengen. De student wordt hierom altijd goed gebriefd en klaargestoomd om te presteren.

Uitvoer & Evaluatie: BiBBR zorgt ervoor dat iedereen netjes op tijd aanwezig is, targets en doelstellingen behaald en de juiste input verzamelt vanuit de consument om te kunnen evalueren aan de klant. Het merk behaald haar verkoopdoelstellingen, onze partner heeft een perfect concept neergezet en BiBBR brengt de beleving naar de consument.