BiBBR | Fieldcare projectbureau > Activatie > Stichting Jarige Job
WhatsApp Image 2019-03-12 at 14.59.20

Stichting Jarige Job

‘Ieder kind verdient een verjaardag’. De prachtige lijfspreuk van stichting Jarige Job. 61.000 kinderen helpen die jaarlijks hun verjaardag niet vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Dat is een doel waar BiBBR zich graag aan verbind. BiBBR ontwierp een straat activatie om mensen bewust te maken van de Jarige Job campagne, waardoor zij cadeaus kwamen doneren bij het Post kantoor.

Samen met PostNL zorgden BiBBR ervoor dat er zoveel mogelijk cadeaus werden ingezameld. Deze cadeaus kwamen van lieve kinderen die er genoeg hebben en er wel een af wilde staan voor kinderen die dit niet hebben.

Waar PostNL heel Nederland door racete om cadeaus op te halen, activeerde BiBBR de mensen in Rotterdam om mee te doen en cadeaus te brengen bij de Pop Up Shop van de Stichting, in het oude postkantoor!

BiBBR knutselde met kinderen om cadeaus te maken, vloog van hot naar her door de stad, om iedereen te vertellen over het prachtige concept, en zorgde voor stapels aan nieuwe cadeaus.